2012 m. birželio 22 d., penktadienis

good friends are hard to find, harder to leave and impossible to forget


Turėti milijoną draugų - joks stebuklas. Stebuklas yra turėti tokių draugų, kurie bus šalia tavęs tada, kai milijonai bus prieš tave. 

Vertink tą žmogų, kuris ateina tomis akimirkomis, kai blogai ne jam, o tau.

Draugai yra vienas iš svarbiausių dalykų mano GYVENIME! Tik jie gali tave pralinksminti net tuomet, kai tu nenori šypsotis, su jais linksma ir prie jų gali elgtis visiškai nesveikai ir tau bus nesvarbu ką pagalvos kiti! Tik su jais gali tiek daug patirti ir turėti daug prisiminų, kuriuos galėsi pasakoti savo vaikams arba anūkams. Draugai - žmonės kurie tave palaiko pačiomis sunkiausiomis akimirkomis..

M O N I K A

Viena iš geriausių mano draugių. Nors ją pažįstu ir neilgai - kažkur apie metus, ji tapo man labai labai svarbi! Žinau, kad galiu ja pasitikėti, išsipasakoti bei pasakyti paslaptis, o ji jų niekam nepasakys. Su ja labai linksma, Monika yra super žmogutis, su ja daug prisijuokiam bei ji tikrai nuostabaus grožio! Myliu šitą paną ir tikiuosi, kad su ja bendrausim dar ilgai <3
















P A U L I N A 

Taip pat mano geriausia draugė! Kaip ir Moniką, pažįstu ją tik apie metus, tačiau ji spėjo tapti man labai svarbi. Su ja daug daug prisijuokiam iš visko ir visokių nesąmonių, prisimąstom daug ko, ji yra tikrai labai mielutė ir toks žmogus, kuriuo galiu pasitikėti. Mielekė belenkokia bei taip pat nerealiai graži! Tikiu, kad su ja dar visko patirsim ir tikiuosi, kad dar ilgai bendrausim. Siunčiu didelį didelį bučkį ir labai myliu <3















K O T R Y N A 

Ne geriausia, bet viena iš geresnių! Su šita mergička tiek daug visko buvom patyrusios ir dar patirsim manau. Ji man beveik kaip sesė ir aš ją labai myliu! Kartu verkiam ir kartu juokiamės, kartu darom nesąmones ir visą kitą, visados galiu jai išsipasakot, parašyt, kad ir vidury nakties ir sulaukti atsakymo. Ji visados mano palaiko, nesvarbu kas bebūtų ar ką kiti besakytų. Už tai aš ją ir branginu! Linksmuolė belenkokia, su tobula šypsenėle ir šiaip tobulo grožio panelė. Siunčiu tau bučkį <3












Taip pat ačiū VISIEMS DRAUGAMS, kad jie yra mano gyvenime, nors ir nepaminėjau jūsų čia, jūs man esat ne ką mažiau svarbūs. Ačiū, kad esat!
O visiems kitiems linkiu geros naujos dienos :)








Komentarų nėra:

Rašyti komentarą