2012 m. birželio 19 d., antradienis

50 facts about me

Šį kartą sugalvojau parašyti PENKIASDEŠIMT FAKTŲ APIE SAVE. Tikiuosi, kad laikas skaitant jums neprailgs ir bent kažkiek daugiau apie mane sužinosit bei susidarysit šiokią tokią nuomonę apie mane, tie kurie nepažįsta! :)

Tumblr_lhyeizgc7h1qaobbko1_500_large
1. Daug juokiuosi ir stengsiuosi šypsotis, nors savo šypsenos nemėgstu..
2. Mane ŽIAURIAI nervuoja kai kažkam parašau, o atsakymo taip ir nesulaukiu.
3. Beveik visados gulėdama lovoje įsivaizduoju įvairias situacijas, ką pasakyčiau vienam ar kitam žmogui, svajoju apie tai, kas galėtų nutikti ir etc.
4. Man patinka formspring'e atsakinėti į klausimus ir būna įdomu gauti asmeniškai skirtų man.
5. Turiu brolį ir kad ir kiek su juo besipykčiau, jis vis tiek bus pats geriausias ir mylimiausias. Jo nekeisčiau į nieką.
6. Taip pat turiu pusbrolį, kuris man kaip brolis ir aš jį labai labai myliu!
7. Draugai yra vienas iš svarbiausių dalykų mano gyvenime.
8. Klasėje aš labai daug rėkiu... nežinau kodėl. Tikrai ne iš blogos valios :(
9. Dainų žodžius išmokstu geriau nei kokį nors eilėraštį daug kartų "kaldama"..
10. Mėgstu vakarais kalbėti telefonu arba tiesiog rašinėtis sms žinutėmis.
11. AŠ ĖDRI PANA. Ir turbūt nedavalgius. Beveik all the time noriu valgyt..
12. Be šokių neįsivaizduoju savo gyvenimo. Nes šoku beveik visur ir visada.
13. Kartais man užplaukia ir norisi tiesiog išnykti kur nors, išjungti telefoną, facebooką ir pasižiūrėti kas manęs pasiilgs, pasiges ar ieškos.
14. Prie savos "chebros" ir draugų galiu elgtis visiškai nesveikai, išsidirbinėti ir man bus visai nesvarbu ką pagalvos kiti!
15. Noriu padaryt špagatą.... :(
16. Noriu išvažiuoti gyventi į kitą šalį.
17. Dievinu vasarą, gulėti kur nors, tiesiog degintis arba dūkti vandeny!
18. Mėgstu fotografuotis, nors ir ne visados gražiai išeinu, bet... Ir labai labai noriu NIKON D3100!!!
19. Rašau blog'ą jau nuo lapkričio mėnesio.
20. Mėgstu naujas pažintis bei žmones, su kuriais turiu apie ką pakalbėti, ir kurie yra gražūs ne tik išore, bet ir vidumi!
21. Dievinu TUMBLR!
22. Nemėgstu žmonių kurie per daug kišasi į mano gyvenimą ir aiškina ką man daryti.
23. Mane nervina ta daina 'Alekna - Balkone'....
24. Žiauriai užknisa kai kitiems žmonės užkliūna mano pavardė...
25. Leighton Meester yra mano idealas. Taip pat dievinu jos vaidmenį Gossip Girl - Blair Waldorf.
26. Mėgstu vakarais žiūrėti filmus arba susisukus lovoj skaityti kokią nors knygą (jeigu įdomi).
27. Visados verkiu per HACHIKO: A DOG'S STORY filmą, nesvarbu kiek kartų jį žiūrėčiau..
28. Nemoku ilgai pykti, nebent tik ant tų žmonių, kurie to tikrai nusipelnė.
29. Kai turėsiu savo vaikų, tai norėsiu būt tokia mama, kad jie galėtų pasakyt 'va, kokią fainą mamą turiu!'
30. Mėgstu Titaniko teminę dainą! <3
31. Stengiuosi nekreipti per daug dėmesio į kitų nuomonę, o ypač į tų žmonių, kurie manęs net nepažįsta. Svarbiausia, kad aš laiminga ir gerai jaučiuosi, o visi kiti, kuriems tai nepatinka, gali eit velniop!
32. Kai buvau maža, užaugusi norėjau būti modelis..
33. Haris Poteris - knygos ir filmai, kurias galėčiau skaityti ir žiūrėti daug daug kartų. Su Hariu Poteriu užaugau!
34. Norėčiau nuvykti į Tommorowland'ą.
35. Sutinku su šiuo dalyku, kad "Viskas tampa juokingiau, kai tau neleidžia juoktis".
36. Jeigu pamatau, kad per telefoną ar laikrodį rodo valandas, pvz 11:11, 00:00, 23:23 sugalvoju norą!
37. Žiauriai nervina kai su kažkuo rašinėjiesi, o telefonas ima ir išsikrauna...
38. Kažkada, kai buvau mažesnė, važiavau su dviračiu, norėjau "pašūstravoti" ir paspaudžiau priekinius stabdžius... Visa tai baigėsi tuo, kad išsitiesiau ant žemės, o atsistojus pirmas klausimas buvo "neišsipurvinau?" :)
39. Mėgstu maivytis prieš veidrodį.
40. Seniau, kai būdavau maža, rašydavau į dienoraštį, ir mano įrašai būdavo kažkas tokio kaip "labas dienorašti, šiandien buvau su drauge, buvo labai juokinga, hihi haha".
41. Mėgstu ilgai miegoti ir vartytis lovoje!
42. Patinka ką tik nupjautos žolės ir lietaus kvapas..
43. Labai mėgstu vaisius ir kaip tik dabar, norėčiau kokio nors.
44. Dažniausiai besiklausydama muzikos lovoje, su ausinukais, su jais ir užmiegu.
45. Nekenčiu kai žmonės meluoja.
46. Dažniausiai miegu su savo kate. :)
47. Mėgstu naktį arba kai būna tamsu žiūrėti į žvaigždes.
48. Žiūriu šiuos serialus - Gossip Girl, Pretty Little Liars ir The Vampire Diaries.
49. Man labai patinka ši frazė "If two people are meant to be together, eventually they'll find their way back. -Chuck Bass"
50. Gyvenk taip kaip nori TU, o ne taip, kaip tikisi kiti! Nesvarbu, ar pateisinsi jų lūkesčius, ar ne. Mirsi vis vien be jų. Ir savo pergalės pasieksi pats!!!




  






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą