2012 m. rugsėjo 19 d., trečiadienis

memories





Ilgai laukta 2012-jų vasara, prabėgo LABAI labai greitai. Trys mėnesiai praėjo kaip keletas savaičių, nors nieko ypatingo kaip ir nenuveikiau, tačiau prisiminimų yra ir bus labai daug! Visi pasibuvimai su draugais, nakvojimai pas drauges, STOVYKLA, maudynės, važiavimai su dviračiais, pokalbiai ir visa kita, įsimins visam laikui. Taip pat, per vasarą, manau, kad šiek tiek pasikeičiau. Ne tik išvaizda (šiek tiek ataugo plaukai, įdegiau šiek tiek, galbūt sustorėjau arba suplonėjau ir etc.), bet ir savo mąstymu ir požiūriu. Stengiuosi būti tolerantiškesnė, nors deja ne visados ir pavyksta; stengiuosi žiūrėti į mokslus rimtai, kadangi šie mokslo metai man labai svarbus - stojamieji į gimnaziją. Nors kartais norisi ir patinginiauti, mesti tuos namų darbus lauk ir tiesiog pabūti lauke su draugais...
O jeigu prakalbom apie VASARĄ, pasidalinsiu su jumis nuotraukos, galbūt net ir keliais prisiminimais iš MANO vasaros Gero skaitymo! :*




Pamenu kai dvi draugytės atėjo pas mane visai netikėtai! Abidvi mane labai pradžiugino, spėjo pasifotkint per mano web cam'ą ir dar pas mane braškių pavalgėm.. O tada jau keliavom į miestą. Vaikščiojom visur, prisipirkom visokių saldumynų bei čipsų, ėjom pasifotkint, braidėm, susitikom su draugėm, ir tiesiog buvom kartu. Buvo be galo smagu, nes turiu ir nuotraukų ir video, kurie mane pakelia nuotaiką. Taip prabuvom iki vakaro, kol pasidarė šalta.. 




 STOVYKLA - vienas iš įsimintiniausių įvykių šią vasarą. Viskas ten buvo TOBULA ir tiesiog NEPAMIRŠTAMA. Noriu ten sugrįžti atgal <3


 Susitikimas su draugėm prieš stovyklą, diena praėjo puikiai ir labai smagiai. Daug fotkinomės, juokėmės, vaikščiojom visur, pasiėmusios iš Statoil'o pirštinių vienkartinių, ėjom žaist prie fontano.. 

 DIENOS SU PAČIA GERIAUSIA - KOTRYNA! Keturios dienos buvo tiesiog nuostabios, per kurias patyrėm visko labai daug ir šiaip, visados, laikas praleistas su ja, būna įsimintinas ir be galo geras <3

Su pusseserėm buvom jų kaime - Pajieslį. Buvo linksma, vaikščiojom, dainavom, šokom ir darėm visokias nesąmones!

Netikėtas susitikimas su LABAI pasiilgtomis draugėmis! Buvo labai gera, nors pabuvom vos kokias 15min.. 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą